5/26/2020

Pamiętnik

Jakiś czas temu (listopad) zacząłem pisać pamiętnik, w gdzieś w kwietniu przestałem, trochę mi teraz brakuję wyrażania swoich myśli w takiej czy podobnej formie. Wpadłem na pomysł, że to co właśnie robię (piszę wpis na bloga) będzie czymś w rodzaju mojego pamiętnika. Wiadomo, że publicznie będę nieco bardziej ostrożny jeżeli chodzi o tematy, dobór słów itd. przez co być moje zapiski stracą nieco na autentyczności, wyrażaniu emocji, ale mam w głowie pewną ideę, pomysł, że ktoś mógłby dive into my head i zobaczyć część mnie którą zazwyczaj zasłania maska społeczna, może uda się w ten sposób dotrzeć do podobnie myślących ludzi.

Masło orzechowe jest super, tylko trochę przymuliło mnie jak zjadłem zbyt dużo, tak już mam, zdaje się, że to cukier i tłuszcz w nadmiernych ilościach sprawia, że jestem ospały i leniwy.

To tyle na dziś, ciekawy jestem na jak długo realizacja tego pomysłu będzie odgrywać swoją rolę. Z moich obserwacji wynika, że na dłuższą metę wychodzą mi tylko rzeczy które lubię szczerze i do których podchodzę na luzie, z dystansem, bez spiny. Więc tak też będę starał się kroczyć. Miło było się wyżalić. Nara na dziś (chyba).